Selamat Berkunjung.... Semoga Dengan Kunjungan Anda Akan Menyerikan Lagi Blog Ini,Salam Ukhwahfillah Dari Bumi Anbiya'...Moga Kejayaan Milik Bersama...Amin Ya Rabbal 'Alamin

July 14, 2008

salam rejab...

pekaba sumer??harap2 sihat ler hendaknyer..erm...pejam celik pejam celik ari ni dah genap seminggu 2 hari aku kt malaysia(hek eleh,baru seminggu 2 hari la,klu dah sebulan nnti baru cakap)...o0o0 erk?..hahah...

dah lama dah aku tak tulis entri..ari ni aku akan mulakan balik penulisan blog aku..."kehidupan semula blog aizam"...best gk tajuk tu...perasan gila...huhhuh

kali ni aku akan tulis,aper yg aku buat sepanjang tempoh seminggu aku berada kt malaysia ni...erm...

hari pertama: sampai2 jer umah terus tido...letih la katakan..maklum ler..perjalanan jauh..hahahha..dah ler kat airport dubai aku ngan kawan aku dah jadi macam pelarian...9 hours without hotel..sapa leh tahan??aku dah ngantuk gila kt airport tu...dah tension sangat..aku bantai tido kt tepi laluan orang ramai je...tp tak der ler tido betul2 tido..orang panggil"tido2 aizam"...

hari kedua: lepas subuh bagi itik aku makan..jadi imam kat surau umah aku(solat zohor)..waktu petang aku siram pokok strawberry and anggur aku...

hari ketiga: jadi imam solat subuh...bagi itik aku makan...waktu ptg cam biasa..siram pokok kesayangan aku...hahah..

hari keempat: bagi itik aku makan...balik kampung(port dickson)buat urusan tanah...,waktu ptg kt kampung masuk hutan tembak ayam hutan..dapat ler 4 ekor...aku tembak??eh bukan...aku tak reti pegang senapang...yg tembak tu pak uda aku...power tul dia menembak..sekali tembak kena 2 ekor sekali...mesti korang ingat aku tipu kan...tp tu la realitinya...dia bagi aku 3 ekor...dia dah puas makan katanya...hari yg sama aku terus balik puchong...

hari kelima: jadi imam solat subuh(subuh ngan zohor je ke?)...waktu lain aku ada kerja...jaga anak2 buah aku yg nakal)...lepas subuh bagi itik makan...ptg aku siram pokok aku....malam lepas isyak aku kuar ngan kawan aku pi minum2...

hari keenam: erm...cari kerja tambahan...

hari ketujuh:pagi ptg cam biasa,waktu malam lepas isyak aku kuar ngan kawan aku pi main futsal..puas gila aku..dapat gk aku main bola..bosan gila duk umah...dah le buku2 kuliah x bawak balik...hish...

eh ok le...aku terlupa la..pagi ni aku kena pi cari kerja tambahan lain...huhu..ok...lain kali sambung k..ok..salam...

No comments:

.:Pelawat Bebas:.

.:Uji Minda:.

.:Chating YM:.