Selamat Berkunjung.... Semoga Dengan Kunjungan Anda Akan Menyerikan Lagi Blog Ini,Salam Ukhwahfillah Dari Bumi Anbiya'...Moga Kejayaan Milik Bersama...Amin Ya Rabbal 'Alamin

September 8, 2008

kembali bersinar....hahahha

assalamualaikum sumer....adus....lama nya aku x update blog aku ni..rasa malas plk nk update...bukan apa,cuma x cukup masa je...asyik sibuk je...maklum la,duk kt malaysia ni..hehehhe....bangun tido je terus mandi(bukan wajib erk)lepas mandi solat subuh...lepas solat,kena iron baju plk...almaklum,sekarang ni aku jadi guru...yg peliknya..aku ajar MATHEMATIC....hahahha....mujur la budak darjah 4&5..klu tingkatan 4&5???habis aku...dah le aku dah lupa sume tu....ye la..kat U.Azhar mana ada mathemathic..huhuu....eh2..ada la...dalam madah mirath...baru ingat...huhuhuh...tp tak byk pun....

ok2,sambung balik...lepas iron baju aku iron seluar plk(seluar kecik??x iron pun)hahahha....lepas iron sumer2...aku buat plan mengajar utk ari tu...apa la aku ni..sepatutnya aku kena wat plan tu mlm sebelum tido...baru x kelam kabut..habis aku..tiap2 hari kelam kabut...

mula mengajar kul 7.40am hingga 12.30(ramadhan)1.00(bln2 lain).....balik je dari mengajar terus baring2...sedar2 dah kul 4.00ptg..huhuh...kelam kabut lagi..nk solat zohor plk...adus....tak sengaja ni erk...mmg dah tak tahan sangat...habis2 solat asar plk...lepas tu bersiap2 pi tuisyen plk...mula kul 5.30 hingga 6.30....ni waktu ramadhan..cz nk bagi kesempatan kt kitorang tenaga pengajar ni solat terawih....klu waktu biasa kul 8.00mlm hingga 9.00.....

lepas habis mengajar kt tuisyen,aku terus bergegas ke sepang plk...buat apa???erm...ada hal sikit...benda tu x leh cerita...hahahha...aku saja2 pi sepang tu..aku nk makan free kt hotel de palma sepang.....tiap2 ari dalam bulan ramadhan aku pi sana...balik puchong lepas habis solat terawih....sampai umah lebih kurang kul 11.00mlm....

ha...8/9/2008 td ada dato'(owner of the hotel)...dia datang nk jenguk2 hotel dia...aku siap boleh gurau2 ngan dia...tp dia relax je..yg tak tahannya..resident manager hotel tu...dia marah aku..dia kata"you bila cakap ngan dato' tu,cakap baik2,jgn gurau2,he's my boss"... aku jawab..o0o0o erk???ok2..sorry ye mr kevan....yg bagusnya hotel ni...ia merupakan hotel yg tidak menghidangkan arak...mmg tak der arak langsung...sbb dato(the owner) orang islam....

maka selamatlah aku....ok la..nk tido...lain kali klu rajin aku tulis lagi....klu rajin la erk...sibuk la...pagi petang siang malam sibuk....

ok....last but not least....salam ramdhan dari aku...minta maaf segala kesilapan ku kt korang...maaf erk...heheh...semoga hidup kita lebih diberkati dan dirahmati allah pada bulan yg penuh kemuliaan ni,dan pada bulan2 yg seterusnya..amin...

wassalam....12.45mlm...time to sleep...

No comments:

.:Pelawat Bebas:.

.:Uji Minda:.

.:Chating YM:.