Selamat Berkunjung.... Semoga Dengan Kunjungan Anda Akan Menyerikan Lagi Blog Ini,Salam Ukhwahfillah Dari Bumi Anbiya'...Moga Kejayaan Milik Bersama...Amin Ya Rabbal 'Alamin

December 1, 2008

kembali ber"nadi"...& pemergianmu...

masa berlalu dengan pantas....tidak ketahui ke mana hala masa tersebut...dan ke mana masa tu aku habis kan....sering kali terngiang-ngiang di telinga mengatakan"masa itu emas...masa itu emas",tp kenapa aku masih tidak menyedari hakikat sebenar masa itu...nak tunggu jatuh baru nk bangun?...itulah soalan pertama bermain di benak fikiran ku...sekarang aku dah tahun 4...tp aku rasakan jiwaku kosong dari segalanya, baik dari segi ilmu atau apa saja...kenapa?apa yg aku buat selama 4 tahun berada di bumi mesir ni??

ahhh,pening bila memikirkan semua tu...aku masih mencari dan terus mencari punca sebenar...dan akhirnya ku temui faktor utama yg menyebabkan aku jadi begini...oh ya Allah!!bantulah hambamu ini mencari pedoman dan hidayah dalam menghadapi dugaan hidup dan fatamorgana...oh ya Allah!!terimalah taubat hambamu ini...ku damba petunjuk dari mu....

No comments:

.:Pelawat Bebas:.

.:Uji Minda:.

.:Chating YM:.