Selamat Berkunjung.... Semoga Dengan Kunjungan Anda Akan Menyerikan Lagi Blog Ini,Salam Ukhwahfillah Dari Bumi Anbiya'...Moga Kejayaan Milik Bersama...Amin Ya Rabbal 'Alamin

December 13, 2008

lu pikir la sendiri...

erm...entahlah..dalam minggu ni aku mmg tak sedap nk duduk(bukan kena bisul erk)...mungkin disebabkan hati ni tengah "bengkek@tension" ngan seseorang...tp ngan siapa???

ah,malas la aku nk sebut nama dia..pandai2 ler korang cari sendiri nnti erk..dan aku yakin..korang pasti akan tahu juga nnti...

bukan marah pasal apa pun..hanya di sebabkan sikap dia jer...aduyai..masalah2...yg aku perangai cam ni...yg dia perangai cam tu....skrg ni entah ler...pantang ditegur...mula la dia...baru nk bergurau..fuh..lagi la...macam2 dia nk tafsir...x sudi la,x itu la,x ini la...macam2 hal le...bukan amik syu'bah tafsir pun nk tafsir2 sesuka ati..kui3...

yg aku pelik lagi..benda kecik je pun..tp dia punyer amik serius...fuh..x tahan beb....tp mungkin betul kot(husnuz zon),dia x suka main benda2 kecik ni...dari kecik boleh jadi ke besar(apa tu?)..lu pikir la sendiri!!!

lepas ni malas aku nk bergurau or what ngan dia....aku nk serius je plk..tp yg masih menjadi tanda tanya...boleh ke aku jadi seorang yg serius??takper2...den torai...

ok la...kalam aku kali ni berakhir kt sini je...cz lepas ni aku ada kelas usul feqh...us husni ajar....ala kulli hal..doa2 ler moga2 aku cemerlang dalam imtihan akan datang ni...amin ya rabb!!!
dan doakan aku moga2 dapat jadi hafiz al-quran...amin ya rab!!!

kerana di sana aku tahu...
"kejayaan bukanlah satu destinasi tetapi kembara yg tiada penghujung"
"mumtaz@jayyid jiddan susah tapi x mustahil utk kita capai kan"

No comments:

.:Pelawat Bebas:.

.:Uji Minda:.

.:Chating YM:.