Selamat Berkunjung.... Semoga Dengan Kunjungan Anda Akan Menyerikan Lagi Blog Ini,Salam Ukhwahfillah Dari Bumi Anbiya'...Moga Kejayaan Milik Bersama...Amin Ya Rabbal 'Alamin

April 2, 2009

Di Risik

hahah..aku di risik?ish2...takper2..satu2,nnti aku citerkan....
bermulah satu kisah...

ketika aku sedang asyik berchating..tetiba ada sorang akhwat tanyer aku..single lagi ke?tergelak aku....lantas aku membalas...ish,mana leh single...mestilah dah berpunya....hahah...dia tanyer,dengan saper?aku jawab terus..ha itu yg kita tak tahu..
tension beliau.....pada hal hakikatnya mmg masih single...(cewah...lepas ni makin ramai la nk melamar den)..hahahahha

korang jgn jeles lak...huhuuh....dah2,aku tengah bosan ni..so macam2 le aku nk merepek...sebenarnya tak der mende pun..saja nk wat citer...happy2....ok arr....letih la nk menaip skrg....tak tahu naper...lain kali la aku sambung aper2 yg patut....

No comments:

.:Pelawat Bebas:.

.:Uji Minda:.

.:Chating YM:.