Selamat Berkunjung.... Semoga Dengan Kunjungan Anda Akan Menyerikan Lagi Blog Ini,Salam Ukhwahfillah Dari Bumi Anbiya'...Moga Kejayaan Milik Bersama...Amin Ya Rabbal 'Alamin

June 3, 2009

Moga Cepat Sembuh...

(NUR AFIQAH BALQIS)



(NOOR HAZIQ HUSAINI)



baru sebentar td aku dpt berita...anak buah aku (NOOR HAZIQ HUSAINI) yg baru lahir pada 28 may 2009 kena masuk hospital disebabkan kena penyakit kuning..ya allah...sembuhkanlah penyakit yg dihidapi olehnya skrg...
sebelum ni aku ada dapat berita gk...anak buah aku(pompuan)..balqis namanya...masa kt spital duk main lari2 alih2 terbaring...risau la ibu dia...bawak pi jumpa doktor terus la...n doktor sahkan yg dia kena asma...adus...mcm2 hal la...mintak2 la doktor tu salah check...ye la...budak tu tgh letih sangat n masa tu gk dia check...mcm2 la doktor tu boleh cakap(bukan bidang aku,so aku pun nk bersuara gk)...huhuh....tp klu betul la apa yg doktor tu cakap...aku doakan...

semoga anak2 buah ku ini cepat sembuh,ceria sokmo n selamat didunia&akhirat...

minta para sahabat tolong doakan agar mereka cepat sembuh....

"وإذا مرضت فهو يشفين"

No comments:

.:Pelawat Bebas:.

.:Uji Minda:.

.:Chating YM:.