Selamat Berkunjung.... Semoga Dengan Kunjungan Anda Akan Menyerikan Lagi Blog Ini,Salam Ukhwahfillah Dari Bumi Anbiya'...Moga Kejayaan Milik Bersama...Amin Ya Rabbal 'Alamin

May 21, 2009

meniti perubahan....



Peliknya aku tahun ni..Apsal malas sgt?Nk wt keje apa pn x leh,ada je alasan aku,x de mood le,mood x ok le..Padahal ok je,malas je lebih..Nk menghafaz pn rasa malas,cita2 tinggi menggunung bukan main..Aduh..Klu dlu x senang duduk tgk org study,terus masuk bilik nk study gk,tp skrg..Pergh..Perubahan besar beb..

Nota nahu ada kt dpn aku skrg tp dr td muka surat x beralih..Tp ada alasan gk,x beralih cz tumpu utk tulis posting kali ni..Huhu..Alasan di mana2..
Sama telah la ngn quran..Yg selama ni dh hafaz n ingat habis sume lupe..Padahal tahu je dosanya apa dia..Aduyai..Bila nk mengulang ingat ada je dugaan yg kunjung tiba..aku ni insaf ke x ni?Confuse2..
Mintak doa para sahabat bkn main,tp usaha aku ntah ke mana..X dapek den nk nolong jang oi...

Ya allah,kuatkanlah semangatku utk study..Dh tahun akhir ni,aku x mau terkandas..
Ya allah,kuatkanlah daya ingatanku agar mudah utk aku mengingati apa yg aku dh hafaz n ingat..
Ya allah,jauhkanlah aku dr segala kejahatan n segala maksiat..Sedangkan aku tahu cahayamu bukanlah bg org yg melakukan maksiat..
Ya allah,tabahkanlah hatiku utk menghadapi segala mehnah n fatamorgana hidup ini..
Ya allah,kurniakanlah kecemerlangan kepadaku n tidak dilupakan kepada sahabat2 ku..Jauhkanlah kami dr segala kesedihan..
Ya allah,engkaulah cinta agungku,jgn lah cinta ku ini tidak di balas..
Ya allah,panjangkanlah umur ibu ayahku,biarlah aku sempat berbakti kepada mereka..Sihatkanlah tubuh badan mereka n jauhkanlah mereka dr segala penyakit..
Ya allah,jauhkanlah diriku serta keluargaku dr panas api nerakamu...Kepada engkaulah tempat kami meminta n kepada engkaulah tempat kami kembali..amin ya rabbal alamin....

No comments:

.:Pelawat Bebas:.

.:Uji Minda:.

.:Chating YM:.