Selamat Berkunjung.... Semoga Dengan Kunjungan Anda Akan Menyerikan Lagi Blog Ini,Salam Ukhwahfillah Dari Bumi Anbiya'...Moga Kejayaan Milik Bersama...Amin Ya Rabbal 'Alamin

May 14, 2009

Salam Kemaafan....



Assalamualaikum sahabat sekalian,harap2 korang sihat sokmo,sempena imtihan yg akan menjelang tiba ni,aku nk mintak maaf kt korang kalau2 aku ada buat salah sama ada secara sengaja ataupun sebaliknya..Harap 0-0 la ye..Doakan aku n para sahabat yg lain najah bit taufiq dlm imtihan tahun ni..Doakan aku n sahabat2 dipermudahkn dlm segala urusan..Imtihan aku(tahun 4)mula hari sabtu ni(16hb5)..Jadi doa para shbt amatlah diharapkn..Aku doakan korang najah bit taufiq selalu..

Nasihat aku,walaupun kita dlm fatrah imtihan,janganlah kita duk ber'uzlah' sgt sampai kwn2 serumah pn x bertegur sapa,biarlah kita berjaya bersama(amin ya rab)..klu ada tips2 utk mudah hafal or ingat bagitahu la kawan2...seperkara lagi,pemakanan selama fatrah imtihan ni mestilah dijaga selalu,jgn makan makanan yg masam n yg terlalu menggunakan perencah contohnya MAGGI@INDOMEE,KEROPOK..Rajin2 le masak nasi..bykkn minum air masak,kurangkn makan daging n bykkn makan ikan..
Akhir sekali minta jauh dr segala penyakit(amin ya rab)..

yg paling penting,solat jangan tinggal...selalu baca quran(jangan time exam je baru nk wat sumer ni)
Ingatlah,doa tanpa usaha natijahnya kosong,usaha tanpa doa juga natijahnya kosong,doa mestilah seiring dgn usaha n tawakkal maka natijahnya insya'allah akan beroleh kejayaan(tp kena ingat ianya juga adalah dgn redha allah)...

اللهم اجعلنا من الناجحين و المتفوقين في الإمتحان في الدين في الدنيا و الآخرة..اللهم آمين

Kepada ibu ayah serta keluarga sanak dan saudara,doa antum ku dambakan jua..Maafkan segala salah silapku n halalkn makan minumku..

Kepada ADIK,buat yg terbaik utk imtihan tahun ni,ingat kata2 ana,sekurang2nya JAYYID..Tahun pertama kena dptkn semangat,ana yakin adik boleh buat yg terbaik..Pesanan>>jangan malas2 n jgn byk mengeluh..JADIKAN KAMUS SEBAGAI KAWAN(jgn jwb kamus x mau jd kwn enta plak)..Sekian,أحبك في الله

No comments:

.:Pelawat Bebas:.

.:Uji Minda:.

.:Chating YM:.