Selamat Berkunjung.... Semoga Dengan Kunjungan Anda Akan Menyerikan Lagi Blog Ini,Salam Ukhwahfillah Dari Bumi Anbiya'...Moga Kejayaan Milik Bersama...Amin Ya Rabbal 'Alamin

May 8, 2009

Tanam "pokok bunga" baru..

semalam aku "berbual" ngan seseorang yg dulunya tidaklah terlalu asing bagi aku,tp sekarang tidak lg(maksudnya dah asing la..huhuu)...kerana apa??ha,itu yg kita nk tahu...kerana "bunga yg ku puja kini mekar harum di jambangan orang"..hahah...ruangan jiwang...

perkara apa yg aku "bincangkan" semalam?aku rasa korang tak yah tahu kot pasal apa..biar lah ianya menjadi rahsia antara kami...

cuma sepanjang "perbincangan n perbualan" kami semalam,sahabat aku tu ada tinggalkan pesanan ringkas(bukan SMS)...dia suh aku tanam "pokok bunga" baru...mungkin ada antara korang yg faham n mungkin ada gk yg tak faham...yg faham biar lah dengan apa yg difahamkan...dan bagi yg x faham...aku syorkan korang tak yah susah2 nk fahamkan benda yg korang x faham ni..wakakaka..sbb ia cukup tidak penting bagi korang....

ok ler...aku nk pi cari "benih pokok bunga" dlu....lepas tu baru boleh tanam,btl x??heheheh....

1 comment:

mutiaratihani said...

semoga benih bunga yang dicari akan bercambah dan terus mekar di hati kamu selama2nya untuk menemani hidupmu di dunia dan di syurga kelak..semga pencarian benih dn bunga kali ini, kite marancang bsama-sama ALLAH krn prncangan nye maha hebat..

khalifah umar abdul aziz bkata: apabila dianugerahakn oleh Allah kpd seorang hamba 1 nikmat..lalu dicabutnya nikmat tersebut dan digantikan dgn sabar..maka apa yg digantikan oleh Allah itu lbh utama drpdnya dcabut..

.:Pelawat Bebas:.

.:Uji Minda:.

.:Chating YM:.