Selamat Berkunjung.... Semoga Dengan Kunjungan Anda Akan Menyerikan Lagi Blog Ini,Salam Ukhwahfillah Dari Bumi Anbiya'...Moga Kejayaan Milik Bersama...Amin Ya Rabbal 'Alamin

May 25, 2008

My Latest Hobbies...

klu dulu hobi aku adalah conteng buku...tp sekarang tidak lagi cz aku dah ada hobi baru...klu boleh..tiap2 hari aku nk update hobi aku ni....korang tahu aper???that's my blog site....huhhuh...

baru je tadi aku update...skrg nk post plk....padahal baru je kejap2 aku posted...aper nk jadi la ngan ko ni aizam(cakap kt diri sendiri sambil garu otak)....

fuh...letih gk bila pikir nk update ni....tp aku dah ada sorang yg offer diri dia nk ajar aku ttg blog ni...yes2...seronok2....but when???aduh...lupa plk aku nk tanyer....

bercakap ttg blog ni...mesti korang nk tahu kan apsal aku buat blog ni??erm..kisahnyer bermula begini....

once upon the time..aku terbaca blog salah sorang sahabat kita...fuh..berapi beb...cakap tu..cakap ni...dulu aku penah pikir..klu buat blog ni...mesti byk amik masa...dan ianya mmg terbukti(ni pasal aku,x sabit ngan korang...aku tahu korang pandai bahagi masa)

lepas aku terbaca blog "dia" la yg membuatkan aku "terpanggil"(cewah..ayat buku plk) utk buat blog ni...macam2 dia cite...

lantas...aku pergi ke bilik sebelah aku...huhuhu...korang tahu aku buat aper??aku paksa us zul ajar aku buat blog...hahha..sorry ye us zul(but u've to be proud cz i wrote ur name in my site)...bukan senang tu....hihii...

bila dah dipaksa..mula lah detik2 pembelajaran blog ni...bermula dari "sign up"...lepas tu"choose blog name"...mcm2 lagi la...buat tu..buat ni...dan akhirnyer..ni lah hasilnyer....yg lain aku terpaksa buat sendiri...cz malas nk kacau dia...dia pun nk relax gk...

lepas dah tahu selok belok blog ni la yg membuatkan aku tukar hobi aku tu...tp aku masih lagi belajar cara nk buat blog ni..belum pro lagi la katakan...byk lagi kena belajar...aku nk sahut cabaran salah sorang kawan aku yg suh aku jadi "master blog"...saper??korang x yah tahu ler...sirrun ala sir...

erm..ok la...cukup setakat ni dulu...nnti aku cerita lain...tu pun klu ada masa...aku nk hafal b.i plk...blog2 gk..tp exam mesti ingat...

1 comment:

The Pamiesz® said...

sapekah die yg menawarkan diri nak ngajo ko blog tuh?
adekah aku orangnye?
jika jawapannye ye..
sila sdiakan firakh masywi due ekor sebagai pengeras..hahaha..

.:Pelawat Bebas:.

.:Uji Minda:.

.:Chating YM:.