Selamat Berkunjung.... Semoga Dengan Kunjungan Anda Akan Menyerikan Lagi Blog Ini,Salam Ukhwahfillah Dari Bumi Anbiya'...Moga Kejayaan Milik Bersama...Amin Ya Rabbal 'Alamin

May 29, 2008

pengalaman semalam...

semalam ari cukup sedih bagi aku....
aku demam......huaaaaaaaaa....time2 exam ni la nk demam...dugaan betul...dah ler exam sorof..

kali ni aku nk cerita kt korang ttg aper yg berlaku kt dewan exam semalam,sampai aku balik umah...

kisah nyer bermula begini...
jam menunjukkan kul 9:30 pg(ish..dah sampai masa ni)...aku terus bergegas ke dewan...dalam keadaan kepala tengah pening...sesampai je kt dewan aku terus duduk...

aku baru je duduk..tak sempat wat ape lagi...murakkib dah mintak roqom julus aku"hat roqom gulusak"...."istanna ya am,ana lessa gai..."..aku bangun dan aku bagi la roqom julus aku tu kt murakkib dol tu....

lepas dah tanda tangan ape sumer...dia bagi kertas jawapan...sesudah je aku isi sumer keterangan kt kertas jawapan tu..tetiba kepala aku kena ketuk,bergegar kepala aku yg tengah pening ni..(aduh,aku angkat kepala tengok)..apa lagi..kena sound la murakkib tu ngan aku"eh dah ya am??,mafish adab kholis enta??enta mush muaddab!!"...murakkib tu jawab.."eh??..tu je dia jawab...korang tahu naper dia ketuk kepala aku??..ada ke patut..semata2 nk suh aku agihkan kertas soalan dia ketuk kepala aku..ish..tak leh jadi ni,makan gaji buta nampak..."mush enta bitashtaghol hina??"...fuh..lega hati aku lepas sound murakkib tu..bengang le dia..terus dia yg agihkan kertas soalan tu...aku tengah pening2 ni nk cari pasal plk...x der adab langsung..duk citer aib2..tapi aib dia x pikir plk...aku x dan jawab aper lagi mcm2 dah jadik(sabaq aizam..sabaq..ujian allah tu..)

masa tengah menjawab...
adus...tak tahan dah kepala ni...nk jawab pun kena relax jap...bagi otak jgn byk mikir...lepas tu sambung balik...sampai satu masa...dah mmg tak tahan..rasa cam nk muntah...aku pun terus nekad nk kuar...aku bangun..pi kt murakkib...hantar jawapan...tanda tangan..dan seterusnya aku terus blah...budak2 ni sumer pikir aku boleh jawab...padahal..tak leh mana pun...sorry la geng...aku sakit..tak leh lama2 kt sini..tak pasal2 kang aku muntah..korang nk tolong basuh??..huhuh...
sempat la masa aku nk kuar tu...murakkib tanyer nama aku..."ismak muaddab?"..hampes....dan lagi nk sakitkan ati aku(mengong tul ko ni..).."aiwah"...

tak pernah2 selama aku exam ni kuar awal..semalam le aku kuar awal...kul 11 dah kuar...dah tak tahan punyer pasal..

masa kuar dewan..
turun tangga pun orang arab tgk aku pelik(tak pernah tgk orang tangga ke??)..ikut korang la...

erm...kuar je dari kawasan kuliah...
aduh..panasnyer..jauh lagi nk jalan kt depan tu...aku paksa gk jalan...smpi di pertengahan jalan...aku berehat jp..duk kt tepi dividle jln...selambe je...ikut la orang nk cakap aper..aku dah pening beb...mujur la masa aku tgh duk tu ada teksi lalu...."teksi,mawaf mansurah??"..."aiwah irkab"..mujur la dia kata naik..klu dia x kata naik..mmg aku cakap aku sanggup bayar berapa dia nk ..janji aku dapat naik teksi tu...fuh..lega...naik je teksi tu aku terus baring..pelik je pemandu teksi tu tgk aku...tgk la...x kisah..janji aku sampai umah..."mawaf nafsuh?".."la ah,abla mawaf syuwaiya"...erm..

sampai kt tepi jalan..."aiwah..hina"
aku turun...bayar tambang..aku tak tgk pun aku bayar berapa...
tp aku rasa 3 genih...klu x,masakan dia terus blah..tak pun dia kesian tgk aku kot...huhu..ala kulli hal..terima kasih la teksi erk...

sampai je umah...aku terus masuk bilik aku..tutup pintu...boom....tido terus....

p/s:doakan aku ye....risau arr exam semalam..tak leh jawab perfect...:(

No comments:

.:Pelawat Bebas:.

.:Uji Minda:.

.:Chating YM:.