Selamat Berkunjung.... Semoga Dengan Kunjungan Anda Akan Menyerikan Lagi Blog Ini,Salam Ukhwahfillah Dari Bumi Anbiya'...Moga Kejayaan Milik Bersama...Amin Ya Rabbal 'Alamin

May 24, 2008

perhitungan yg memeningkan...

perhitungan??aper itu perhitungan??perhitungan tu musytaq dari hitung(ha ta ga)hahah.....so aper plk hitung tu??hitung tu bilang arr....tu pun nk ajar ke??
merepek...merepek...merepek...tu la aku...tak habis2..

x sangka plk erk...hari ni dah masuk ari ke tiga aku hasilkan blog ni..huhu..yes2...aku dah bleh jadi senior blog....hahah..lepas ni nk ajar orang buat blog arr(koya meta)...

aku sebenarnye x der mende nk buat..cuma nk lepas kan geram je..exam td x berapa leh nk jawab..tension gila..

aku rasa aku tahu apsal aku tak leh jawab td...nk tahu sebab??erm..sebab gaduh nk buat blog ni le...ishhhhhhhh...bengang nyer....orang duk hafal,kita duk wat blog plk...padan muka ko aizam!!..ye ye padan muka aizam...huhuu..

x per ler..tawakkal je ler...tp kena ke cara aku bertawakkal cam ni??usaha ala kadar...tp harapan tinggi menggunung...ish2..tak kena....tak kena..

erm...lepas ni madah b.i plk...mudah??byk la korang punyer mudah...mudah tu klu kita baca..klu kita x baca...susah gk..tak leh gk jawab..

lepas b.i madah sorof plk...fuiyo...fuiyo...<>teruskan usaha aizam<<

ahhhh...byk nyer yg aku hitung..exam x habis lagi..sekarang duk hitung ari nk balik malaysia plk...tiket x beli lagi...kena plk la hitung duit nk beli tiket...adusssss...pening2...macam2 kena hitung...

tp yg aku peliknyer..bila di hitung2..tak plk bertambah...makin berkurang jer...apsal erk???it makes me puzzle la...

dah la...aku ngantuk nk tido....(letih jawab exam td..so skrg kena berehat plk...)

p/s:jgn pelik pasal tajuk perhitungan tu

1 comment:

The Pamiesz® said...

takpe zam..
aku sniri pun minggu exam ni sebok mengerobek blog..
sampai nota siap tak sempat bace langsung lagi..
dengan bertenangnye aku masuk peksa dan tak dapat jawap satu pun soalan arituh..haha..
moga2 Allah bagi karomah pada paper2 kita yang tak berape nak buleh jawap tu supaye lulus..
ameeen..=D

.:Pelawat Bebas:.

.:Uji Minda:.

.:Chating YM:.